9 Aralık 2007 Pazar

Merhaba Abbas

Sevgili Abbas,
Bu sana ilk yazışım. Küçükten beri tuttuğum günlüklere bir isim verirdim, bu da abbas olsun dedim. Hani ilk sayfaya daha özenerek yazar ya insan, hani böyle el yazısı falan yapar şekil yapar orasına burasına. Ama uğraşamıycam senlen Abbas. Bak ilk günden sana bir antipati bile beslemeye başladım Abbas. Bi kere ismin itici. Neysseeee....
Ben kimmiyim Abbas? Daha tanımıyorsun hı? Sus terbiyesiz, ben senin efendinim. İster yazar ister siler ister çizerim seni. Gıkını çıkaramazsın bana. İlk posttan gör dişlerimi de sonra bana lagaluga yapma. Ben sonraki postlarda sana Cicim diye hitap etmesini de bilirim, fakat ilk günden şımartmaya gelmiyor sizi. Bi de Abbas belirtmem gereken bişey var ki, kasmaya niyetli değilim. Yani yok şurda virgül olacaktı, şunun başı büyük, şunun kıçı noktalı virgüllü olacaktı deme bana.
Abbas, ütü masası masalıktan çıkmış, küçük bir tepecik halini almış durumda. Gülme ordan küçük işte, tamam biraz büyüdü tepeciğim. Ama Abbas boğazım ağrıyor, bak topladım çamaşırları, hatta sepette de bırakmadım katladım onları. Hatta çamaşırlık küsmesin diye ona da yeni çamaşırları astım.
Bülent ile Armağanın vıccık vıccık ilişkisini izledim zorum neyse. Herkes uyudu yine Abbas. Bi ben ayaktayım bi de sen. İyi ki günlüksün yoksa hakkımızda dedikodu bile çıkarır bu bloggerlar. Kim mi onlar? :) Esasnda beni bilirler, tanırlar, severler de. Ama sana onları tek tek anlatmayacağım. E ben yolcuyum sen de abbassın. Kim bilir gelir okurlar bile belki.
Benim senden önce bir günlüğüm daha vardı Abbas. O bir dişiydi. He he güzeldi, böyle cicili biciliydi. Mavi makyaj yapmıştım ona, ismi senin gibi demode olsa da kendi gayet tatlıydı :P Ama kapattım gitti :))) İşte Abbas bu yukarda bahsettiğim blogger arkadaşlar benim bu cümlemden belki kim olduğumu anlarlar. Ama başkaları anlamasın. Anlamasın işte sorma Abbas öyle. Gel şimdi yatalım sarılıp senlen. Yarın yeni havadisleri anlatırım. Öpüyorum kocaman.

9 yorum:

---OPTiO--- dedi ki...

yavyum..ben sana ne diyim ....

cok mutlu oldum senii böyle görünce...pissssssssssssss....

canimsinn....

abbas yolcuu :)))) hihihi..sizi cok begendim efenim :D hehehe :P manyakkk ne olucakkk..

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Abbas'ın tatlı dilli efendisi. Sen istediğin kadar bağır çağır bu günlüğe. Biz bilmez miyiz seni???

Çok sevindim seni tekrar gördüğüme. Sesini özlemişim gııı. Demek "Vakti" geldi, döndün.

Hoş geldin, sefalar getirdin.:))

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

He unutmadan bi daha öyle "kapattım gitti" yapma valla ortalığı ayağa kaldırırım abbasnan bu hatun fingirdeşiyo diye. Adın çıkar blog aleminde.:)))

deli mine dedi ki...

vay vay vayy abbassin yolcusu..oyy çok sevindm nenn :D
abbas nen abbass pembiş abbas.. el öpmeden nereye :D acanım benim ya.. abbası ne hale çevirmişsin pembe pembe.. hadi mavi makyajdi bu ne peki.. kocas abbası pamuk helvaya çevirdin ya helal olsun :D
he ya abbasa 2 vurcan bi öpcen.. sonra piskopat olcak :D mine gelsin de görsün öpsün beni başina koysun :p
:D

Gulos dedi ki...

Cicili bicilide güzeldi yaaa :).
Neyse çok sevindim geldiğine geri.Abbas deyince üniden b
r arkadaşım vardı yeni ne alsa adına abbas koyardı :)).Biran seni o sandım.
Öptüm ...

Kübra dedi ki...

delüüü yawww.. :))
ablamm sen delüsünn hakkatenn..
bu arada ben de çok beendim sizi :))

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
abbas yolcu dedi ki...

Efferin benim bloggırlarıma bak abbas yüzüm kara çıkarmadılar tanıdılar beni. Yalnız içlerinden psikopat hanım cıss iki harfi kullanmış da sildim yorumunu ;) öpüyorum canım google lara beni düşürme onunla ok ? öptümmmmm

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Hakkaten pek forslu oluyormuş özel davet edilmek beaaaaa.
Bana bunu yaşattığın için mersi abbasçıımmmm.Çok iyiydin ehiiiiii