10 Aralık 2007 Pazartesi

Tonsilitli Yolcu

Sevgili Abbas,
Bu seninle ikinci buluşmam. Yolcuyu hala çıkaramamış olanlar bir alttaki postu dikkatle okumalılar :).
Abbas bademciklerim coştu biliyor musun? En kriptikinden tonsilit oldular. Soldaki daha fena. Yiyecekler geçerken üzerinden, yüzümün aldığı garip hallere böcek çok gülüyor. Ha böcek demişken. Böcek benim 37 ay/km lik akıllara zarar yavru. Böcek beni çok gerer bazen de yumuşatır. Dengesizdir bu böcek aynı yolcu gibi. Sabah anneannesine, uykusetisinin yorganını içerisine bilimum kırık dökük oyuncak koyaraktan, yorganı bohça şeklinde taşımak isteyip beni zıvanadan çıkarmıştır. Aynı böcek, geçen günlerin birinde aynı anneanneye süt süzgeci ve bilgisayarın faresini de götürmek istemiş netekim; fareyi kurtarabilsem de süzgeç gitmiştir. Sabahın 8'inde, aynı apartman sakinleri, aynı böceğin vızıltısını her gün dinlemekten bıkmışlardır eminim.
Abbas, ben bu gün bi şarkı dinledim sana da dinleteyim mi?

10 yorum:

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

çok geçmiş olsun aplam .
bu arada şarkıda güzelmiş hani abbas efendinin kıymetini bil :)

Kübra dedi ki...

sen nie böle gizli takılıosun kiiii???
sölliim mi adını he söliim mii
:DDD

deli mine dedi ki...

apartmanda böcek beslemek yasattır..

ya da evi tutarken.. kaç böceginiz var..?*

olabilirrr
olabilirr
olabilir.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

O böcüğü yerim ben yerim.. (Iyyyyk):)) Boğazın öyle kötü fena acımasının tıbbi adı mıymış tonsilit???:))

deli mine dedi ki...

bak yine karıncalandi bu blog.. pişttt.. hopp digiabbass.. :D

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun..

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

İуi вαуяαмℓαя :))))

Can dedi ki...

geçmiş olsun, bol vızıltılı günler.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Şşşşt anacım kayıp mısın? Abbaşım nerdesin? aaa böyle bi şey vardı hatırladın mı?:)

cigarette smoking man dedi ki...

yaaa acayip merak ettim senin kim olduğunu blogundaki iki postu ve 20 yorumu okudum burda enteresan triplere girdim. bu sirada senini blogunu kendi blogumda bir yazıya yazacağıma emin olabilirsin sanırım konu beyin firtinası olur.

çok illa beni oku diye bas basbağıran yazılar yazmışsın tebrik ediyorum seni bu konuda.